QuestionsKesan Minum AIS Selepas Makan Dan Tanda Sakit Jantung
Admin Staff asked 2 years ago

Tolong jadi rakan yang sejati dan kirimkan artikel ini kpd semua rakan yang anda sayang. Bagi sesiapa yg suka meminum ais, artikel ini sesuai untuk anda. Adalah sesuatu yang bagus rasanya meminum segelas ais selepas makan. Bagaimana pun, ais itu akan mengeraskan bahan2 berminyak yang baru anda makan. Sebaik “pepejal” ini bertindakbalas dengan asid, ia akan terurai dan diserap oleh perut lebih pantas berbanding makanan pejal. Ini akan menggariskan bahagian perut.

Tidak lama, ia akan bertukar menjadi lemak dan menjadi punca kepada kanser. Lebih baik meminum sup panas atau air suam selepas makan. Ingatan serius mengenai serangan jantung – anda perlu tahu bahawa bukan semua tanda2 serangan jantung bermula dengan sakit dari tangan sebelah kiri. Anda perlu sedar dengan kesakitan yang teramat sangat pada garisan rahang.

Anda mungkin pada mulanya tidak akan merasa sakit di dada semasa proses serangan jantung berlaku. Rasa ingin muntah dan berpeluh banyak adalah antara tanda-tanda yang biasa berlaku. 60% orang yang terkena serangan jantung ketika tidur tidak bangun. Sakit pada rahang boleh membangunkan anda daripada tidur yang lena. Berhati-hati dan sentiasa beringat. Lebih banyak yang kita tahu, maka lebih banyak peluang untuk kita terselamat.

Seorang pakar jantung mengatakan bahawa jika setiap orang yang membaca mesej ini mengirimkannya kepada 10 orang, anda boleh pasti bahawa kita akan menyelamatkan sekurang-kurangnya satu nyawa. Baca & kirimkan kepada kawan. Ia mungkin boleh menyelamat kan nyawa. Oleh itu, jadilah kawan yang sejati dan kirim kan artikel ini kepada semua rakan yang anda ambil berat. Ia tidak pernah terlambat… 👍🏻😊👍🏻😊👍🏻😊👍🏻😊